המטורף מאנקרה: טראמפ לא מכיר אותנו, הטורקים יקריבו את חייהם

מוטי סבן No Comments on המטורף מאנקרה: טראמפ לא מכיר אותנו, הטורקים יקריבו את חייהם

נשיא טורקיה רג'יפ ארדואן, התייחס למשבר הכלכלי בארצו ואמר: "ממשל טראמפ לא יכפה עלינו שינוי מדיניות באמצעות איומים"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לא עוצר: בצל המשבר החמור המתמשך בין ארה"ב לטורקיה והמשבר הכלכלי העמוק הפוקד את טורקיה, תקף היום (חמישי) נשיא טורקיה את נשיא ארה"ב, לדבריו: "ארה"ב לא תכפה על טורקיה שינוי מדיניות באמצעות איומים. ממשל טראמפ לא מכיר את העם הטורקי – על כל טורקי שיקריב את חייו למען המולדת יגיעו 1,000 נוספים".

עוד אמר ארדואן לאחרונה, כי הוא לא יכנע לארה"ב ועל כל אזרח טורקי, לשמור על עצמאותו ולתמוך המלחמה הכלכלית מול ארה"ב. יש כי בית המשפט הטורקי דחה את הערעור שהגיש הכומר האמריקאי, והכומר יישאר במעצר, עד להכרעת דינו בעניינו.

טראמפ הודיע, כי הוא לא יתפשר בנושא הזה, עד שהכומר לא ישוחרר ארה"ב תמשיך להעניש כלכלית את טורקיה. ארדואן לא נכנע ומוביל את טורקיה לסחרחורת כלכלית קשה.

סוכנויות דירוג האשראי S&P ומודי'ס הורידו לאחרונה את דירוג האשראי של טורקיה. ב- S&P צופים כי בשנה הבאה טורקיה תכנס למצב של מיתון במשק. בחברת מודי'ס מאמינים כי החלשת המוסדות הציבוריים על ידי ארדואן, הפכה את תהליך קבלת ההחלטות בטורקיה ללא צפויים. סוכניות הדירוג אשר רואות את התנהגות ארדואן, שאינה מציאותית למצב הכלכלי במדינה, ואת חוסר תגובה מקיפה לנפילת הלירה, צופים עוד הדרדרות.



0 תגובות